22. Happy Newyear

1 januari 2015 - Wellington (camping), Nieuw-Zeeland

Allemaal vanuit een zonnig nieuw zeeland de beste wensen, geluk, liefde en gezondheid toe voor het nieuwe jaar.

1. Benjamin:
    Gelukkig nieuwjaar!!!! Veel liefde en geluk voor 2015. Liefs Jorien en Benjamin
  2. Henk en Tineke:
    1 januari 2015
    Een gelukkig nieuwjaar met veel liefde en gezondheid. Geniet van jullie vakantie. Groetjes Henk en Tineke.
  3. Monique:
    Gelukkig 2015! Jan, Monique, Li Yan, Thanwin
  4. Truus:
    Gelukkig en gezond nieuwjaar. Geniet nog maar lekker. Antoon en Truus
  5. Arie in Kona, homesoil of Ironman:
    Wim en Suzan,
    Een heel gelukkig 2015 gewenst!
    En nog een mooi vervolg van de reis,
    Groeten, Arie, Diana, Jochem, Wibe en Elize
  6. Ellen:
    Wim en Suzan,
    Een heel goed 2015 en geniet nog van jullie mooie reis!
    Ellen
  7. Jan blokland:
    1 januari 2015
    Het allerbeste voor jullie beiden. Een mooier begin in New Zealand is er nagenoeg niet als wij jullie verhalen zo tot ons nemen. Ga zo door!.
    Groet. Jan , Janneke, huib en ida.
  8. Adarie:
    1 januari 2015
    Lieve Suzan en Wim, Na de mondelinge wensen ook nogmaals via de digitale weg. Heel veel liefde en geluk voor 2015 en nu lekker genieten van jullie fantastische reis. Dikke knuffels van ons Pa en Ada
  9. Truus:
    1 januari 2015
    Geweldig om zo tussen die prachtige vogels door te lopen en ze zo te zien vliegen. Achter op de plaatte wagen van de trekker is net een schoolreisje. Als ik zo de verslagen en de foto's van jullie zie gaat bij mij wat kribbelen en we hebben net ook al weer wat vage vakantieplannen besproken. Ik wens jullie nog een héél goed jaar en een fijne verdere vakantie. Antoon
  10. Ans en Wout:
    2 januari 2015
    Lieve Suzan en Wim ,
    Met jullie reis is het oude jaar indrukwekkend geëindigd en het nieuwe prachtig begonnen. Veel heil en zegen in 2015 toegewenst. Ook straks weer in Bennekom en wijde omgeving.
  11. Nassaulaan 9:
    2 januari 2015
    hallo lieve Wim en Suzan.
    Een heel gelukkig 2015, mooier kon het voor jullie niet beginnen. We hebben jullie wel gemist met de feestdagen. Allebei mijn broers ver weg, gek idee. Geniet nog volop van al het moois dat jullie nog gaan zien. Voor ons nog even genieten van het laatste vrije weekend en dan weer terug naar het gewone werkende leven. Zal wel even wennen zijn. Liefs van ons 4.
  12. Truus:
    6 januari 2015
    Wat een geweldige belevenis.Was het niet eng op het water? Wim is niet z'n waterheld. Ik heb gister op de loopband in het sport centrum naar een wandeling naar een waterval op het zuid eiland geken mogelijk komen jullie daar ook nog. Nog veel plezier in dit mooie land. Hier gaat alles goed, en het vriest nog steeds niet. groeten van ons.
  13. Annie van Groen - Haeser:
    6 januari 2015
    Allereersr een gezond en goed 2015 toegewenst, wat maken jullie een fantastische reis, heel fijn zo met jullie mee te reizen, nog heel veel mooie tochten en plezier, veel lieve groetjes
  14. Groet uit Waalre waar de zon altijd schijnt:
    6 januari 2015
    Heel leuk verhaal en wat een plezier zo met z'n tweetjes! Hier is het tobben met de winter en al dat blad in de tuin.