45. Weer thuis

1 februari 2015 - Bennekom, Nederland

29-1-2015 Pffffffffffffff, gestart met reizen 28-1 om 9.00 uur lokale tijd en vanmorgen 9.45 uur terug in huis. Het lijkt 24 uur reizen, maar als je het tijdsverschil meeneemt hebben we dus bijna 36 uur reizen erop zitten. Gelukkig goede vluchten gehad. Weinig turbulentie, goede plaatsen, vriendelijke stewardessen. Het blijft toch spannend om de zwaartekracht te trotseren in zo'n enorme vogel. Bij aankomst is het wachten op onze bagage maar die komt na even wachten ook van de loopband. De douane is druk met anderen en heeft gelukkig geen aandacht voor ons en met ons possumvelletje in de koffer kunnen we gewoon doorlopen. Antoon en Truus komen ons ophalen, maar de NS werkt niet echt mee. Vanwege de verwachte weersomstandigheden rijden ze een aangepast dienstrooster. Dus de 1ste trein vanuit Ede rijdt niet en bij de volgende is de aansluiting mis. Wij dus maar even aan de koffie met een heerlijk croissantje en wachten. Om 7.45 uur zijn ze er en we gaan gelijk door naar het station. Dan de trein van 8.15 naar Utrecht en we hebben mazzel met de aansluiting naar Ede die nog staat te wachten. En dan om 9.45 uur thuis. Truus en Antoon gaan even naar huis en komen ons zo halen om koffie te drinken bij Pa& Ada. Kachel aan, koffers uitgepakt, presentjes mee en naar de van Hoffenlaan. Pa nog snel op de fiets heerlijke appelkanjers wezen halen. Na een goede knuffel smikkelen maar. dan presentjes uitdelen en verhalen vertellen.
Na de koffie naar de AH voor boodschappen en dan tijd voor een lunch. We beginnen aardig duf te worden en de hele dag wakker blijven zit er niet in. 14.30 besluiten we om even te gaan slapen en we worden 18.30 weer wakker. Liefst wil je blijven liggen maar dat helpt niet echt tegen de jetlag, daarom eruit, hapje eten en naar Erik & Greetje op de koffie. Als we om 22.30 uur weer thuis zijn duiken we weer graag ons bedje in. Hopelijk voor een goede nacht. Men zegt dat je voor elk uur tijdsverschil een dag nodig om weer goed in je bioritme te komen, dus met 12 uur tijdsverschil zal dat wel even duren.
Morgen komt Doerak weer thuis en daar verheugen we ons op. Het is een super vakantie geweest en als de jetlag over is zullen we er nog lang van nagenieten. Morgen maar proberen een start te maken met het fotoboek. We zijn blij dat we het blog bijgehouden hebben, want na zoveel gezien te hebben zouden we het begin al niet meer terug kunnen halen. Dank voor al jullie leuke reacties, verhalen en tips. Hiermee is dan ons blog weer afgesloten. Maar.....................wie weet meteen volgende vakantie pakken we het weer op.

1. Folke en Anne Marie:
    1 februari 2015
    Welkom thuis! En bedankt voor alle mooie verhalen en foto's in de afgelopen weken. We hebben er van genoten! Kom lekker bij en we spreken elkaar binnenkort weer!
    Groeten, Folke en Anne Marie
  2. Susanne:
    1 februari 2015
    welkom terug in Nederland, wat zal Doerak weer blij zijn jullie te zien. Heb door het vele werk nog niet alles kunnen lezen, maar ga dat nog zeker doen. Leuk hoor al die blogstukken. Groetjes en liefs van je nichtje!!!
  3. Monique:
    Welkom thuis! We zien elkaar In juli. Liefs♥
  4. Jan blokland:
    2 februari 2015
    Fijn dat de vogel waar jullie in zaten in de lucht is gebleven en jullie weer veilig thuis zijn, dat zal wennen worden, want de genoten vrijheid gaat plaats maken voor de gebruikelijke plichten. Wij hebben met heel veel plezier jullie belevenissen gevolgd. We kijken uit naar het fotoboek. Groeten, jan en janneke en kids.
  5. A p dukel huisman:
    2 februari 2015
    beste suzan en wim mijn welkoms groet gaf ik al op de blog vangister en gelukkig is er een behoude thuiskomst geweest dank u Heer shalom tante petra
  6. Waalre:
    8 februari 2015
    Ook wij hebben, samen met Fred en Corrie, van jullie belevenissen genoten. Op naar de herinneringen.